Туристичка организација Општине Жабаљ на Међународном сајму „Лорист“

Председник Општине Жабаљ Чедомир Божић, у пратњи шефа кабинета Уроша Радановића,  посетио је Међународни сајам „Лорист“ у Новом Саду, у оквиру којег се одржавају Сајам лова и риболова, Сајам туризма, Сајам спорта и Сајам екологије. Председник Божић је најпре посетио штанд Туристичке организације Општине Жабаљ, где га је дочекала директорка те организације Марија Чупић.

Том приликом, Чедомир Божић нагласио је да се Општина Жабаљ из године у годину труди да унапреди и промовише своју туристичку понуду.

„Имамо срећу да се на територији наше општине налазе дословно речено бајковити предели, а осим природних потенцијала, посебну пажњу обраћамо на суграђане који имају своје пољопривредне производе попут меда, сира и других који су аутентични на овом подручју“, каже Божић, додајући да Општина Жабаљ жели да у наредном периоду  употпуни туристичко-информативну понуду различитим културним манифестацијама које ће умногоме дочарати лепоте овог краја.

Туристичка организација Општине Жабаљ традиционално се представила на новосадском сајму и ове године, упознајући посетиоце са свим потенцијалима и лепотама општине и на специфичан начин презентујући свој пројекат „Пут меда и сира“. Тај пројекат подразумева тематску руту од 18 домаћинстава из општине, произвођача меда и сира, која су спремна да врата свог дома отворе туристима. Представили су се Пољопривредно газдинство „Радишић“ из Чуруга, које производи различите врсте сира, Пчеларство „Раданов“ из Ђурђева, произвођачи првог домаћег вискија „Two doves“ из Ђурђева, Сандра Штрбоја са магнетима војвођанских мотива, чурушке СЗР „Бомбоница“ и СЗР „Кранцла“ са домаћим колачима, као и Голф центар из Жабља, који је омогућио посетиоцима да испробају мини-голф.

Директорка Туристичке организације Општине Жабаљ Марија Чупић сматра да општина има огроман потенцијал за развој туризма, али је важно знати да је то делатност која се не развија брзо као друге.

„Туризам се развија годинама, а не преко ноћи. Формирање једне туристичке дестинације по књигама траје од три до пет година, а у пракси и до седам, а наш потенцијал је пре свега у пласирању пољопривредних производа“, каже Марија Чупић, додајући да је један од њихових главних циљева да туристи који дођу као сувенире понесу производе из домаћинстава, јер продаја са кућног прага изискује најмање трошкова.

Произвођаче меда и сира из општине Жабаљ очекују едукације за рад са туристима током студијског путовања у Словенију, које ће бити реализовано следеће недеље. Чланови дванаест газдинстава имаће прилику да уче од признатих стручњака из Србије и Словеније.

Подели:
Нема коментара

Постављање коментара није дозвољено