У циљу спречавање, сузбијање и гашење епидемије COVID-19 Влада РС закључком је наложила затварање шалтера јавне управе и забранила непосредан рад службеника са странкама, а путем обавезујуће инструкције одредила начин комуникације грађана са органима јавне власти у време ванредног стања. У складу са напред наведеним, Општинска управа Жабаљ ће кумуникацију са грађанима вршити преко електронске поште и телефонским путем. Захтеве, друге поднеске и пратећу документацију, грађани – физичка лица могу упутити електронским путем потписане и скениране (дозвољава се и скенирање преко одговарајуће апликације на smart мобилним апаратима), док поднесци правних лица морају бити потписани квалификованим електронским сертификатом овлашћеног лица. Све информације о стању већ поднетих захтева и друге информације можете добити позивом на одговарајуће бројеве телефона наведене у наставку текста. У зависности од предмета захтева, електронску пошту намењену Општинској управи Жабаљ слати на једну од понуђених мејл адреса:
Пријем поште: pisarnicaouzabalj@gmail.com
Одељење за друштевене делатности и општу управу:
контакт телефон: 021/210-22-91
e-mail: ddelatnostizabalj@gmail.com
Одељење за урбанизам, грађевинарство, озакоњење и саобраћај
контакт телефони:
021/210-2279
021/210-2280
e-mail: urbanizamzabalj@gmail.coм
Одељење за инспекцијске послове
контакт телефони:
021/2102326 i
021/2102327
e-mail: inspekcijazabalj@gmail.com
Одељење за имовинске, стамбено-комуналне послове и заштиту животне средине
контакт телефон: 021 2102283
e-mail: imovinazabalj@gmail.com
Одељење за локалну пореску администрацију
контакт телефони:
021 210 23 18,
021 210 23 17
e-mail: lpa@zabalj.rs
Одељење за финансије и буџет
Контак телефон: 021/210-22-61
e mail: finansije.zabalj@gmail.com